Pages

tirsdag 13. mars 2012

Nye donasjoner til mitt museum!

I dag fikk jeg litt av en overraskelse. Samboeren hentet posten og der lå det en hentelapp som jeg skjønte lite av fordi jeg hadde jo ikke noen pakker i vente.
På hentelappen sto det til Mobilsamleren fra Anonym.
Hentet pakken fra postkontoret senere utpå dagen og i den var det mye snacks i for å si det sånn.
Først tok jeg ut en plastpose som inneholdt en Ericsson GH174 med tilbehør samt manual.
Ble jo ekstremt glad da dette er et klenodium for oss samlere men fant fortsatt ikke noe lappe fra avsender.
Fikk da øye på en eske lengre nedi pakken og det var en komplett Ericsson GH337 med en lappe fra avsenderen.
Yes tenkte jeg... nå kan jeg takke avsenderen for denne flotte donasjonen men neida.
Der var det skrevet følgende:

Til Mobilsamleren

Litt fra skuffer/skap til din samling.
Har du det fra før, bruk det til bytteobjekter/salgsobjekter.

Så eneste måten jeg kan takke denne giveren på er å gjøre det via bloggen min.
Tusen hjertelig takk for en fantastisk donasjon! :)

Pakken besto av:
Ericcson GH174 fra 1993 med lader, ekstra batteri og manual.
Ericsson GH337 fra 1995 komplett med eske, lader, ekstra batteri og manual.
Uåpnet batteri til Ericsson NH237.
Headsett til Nokia og Sony Ericsson.
Datakabel til Sony Ericsson.
Eske til Sony Ericsson K530i.
Manual til Sony Ericsson K750i.