Pages

onsdag 24. oktober 2012

Anonym donasjon

Nok en gang fikk jeg hentelappe i postkassen om pakke fra "Anonym".
Lite visste jeg at dette skulle vise seg å være fra samme giver som sendte meg en pakke i mars.
I pakken lå det en håndskreven lapp sammen med en rekke telefoner og utstyr.
Til Mobilsamleren!
Litt mer fra skuffer og skap.
Håper du kan bruke det i samlingen
- ellers bytt det bort.
M.v.h
Anonym
Pakkens innhold var:
Sony Ericsson G900 (komplett med eske og tilbehør)
Sony Ericsson K750i (komplett med eske og tilbehør)-
Samsung SGH-E340E (Med lader)
Samsung GT-I7500 eske.


Til Anynom!

Tusen hjertelig takk for dine bidrag som kommer godt med i samlingen.
Jeg kan nevne at den G900 som allerede er i samlingen fra før er ødelagt.
Alle de K750i telefonene jeg allerede har mangler eske.
SGH-E340E telefonen har jeg ikke fra før i samlingen.
Så kort oppsummert så ble alle dine bidrag lagt inn i samlingen.

Nok en gang Tusen hjertelig takk for ditt enestående bidrag til museumet.

Mvh
Jan Helge Sjårud