Pages

onsdag 11. mars 2015

Samlingen bak kulissene.

Tenkte jeg skulle vise dere litt av samlingen som ligger bak selve skapene slik at dere får ett lite innblikk i omfavnet av samlingen.
Jeg har satt fram en del av samlingen slik at dere skulle få noen bilder.

Det er flere esker med ladere, kabler, original emballasjer, deler, deksler, vesker og holdere som jeg ikke orket å pakke ut.

Har vurdert å bruke de resterende telefoner til å fylle i skap som kan utplasseres rundt til utsalgssteder men så langt ikke fått tid til det.

Museum prosjektet er enormt tidkrevende da det ligger mye arbeid bak med reparasjoner og registreringer.

Museumet har nå pr. i dag 478 forskjellige telefoner i samlingen.
Så hvis du har en eller flere telefoner liggende så er det bare å
sende de til meg uansett tilstand. :)





PS!
Jobber nå med å få laget statistikk data som jeg kommer til å legge ut så fort jeg er ferdig.