Pages

onsdag 22. april 2015

Tommel opp for Kingston!!

Som jeg skrev tidligere hadde noen Kingston minnekort problemer men nå viste det seg at jeg faktisk ikke hadde et ekte Kingston kort.
Mitt var mest sannsynligvis ett falsk kort som var i omløp.
Det som er litt synd er at jeg ikke husker nøyaktig hvor jeg kjøpte kortet men at det ble kjøpt er det ingen tvil.

Tenkte jeg skulle gi beskjed til Kingston om problemet som hadde oppstått med kortet og det var da jeg fikk beskjed om at kortet var mest sannsynligvis ett av mange falske kopier da serienummeret som var påtrykt ikke stemte med Kingston sin database.

Jeg sendte uansett min informasjon om kortets feil og serienummer og etter ett par e-poster fikk
jeg spørsmål om min adresse. Kingston hadde bestemt seg for at de ville rette på skaden uansett om kortet var falsk eller ei.

Ingen tvil om at Kingston tar vare på sine kunder og framtidige kunder ved feil og mangler.
All ære til Kingston kundeservice som tok på seg ansvaret.